2012. március 13., kedd

10 tavaszi trend

Sziasztok,
Ma 10 tavaszi trendről írok nektek, az én elképzelésem alapján.
10 szettet állítottam össze,igazából mindegyik tetszik nagyon, bár nem mindegyiket hordanám.

Lássuk:

1. Color blocking

Egymáshoz nem illő, élénk színek, egy szetten belüli elhelyezése. Nagyon üde, vidám, de tudni kell kombinálni.


2. Menta 

A csapból is ez folyik, de valóban meghatározó színe a menta a tavaszi trendeknek. Én is imádom, bár leginkább csak körömlakk formájában hordom egyelőre, bár egy táskára is vágyom nagyon.


3. Narancs

Még mindig a színek, a narancs is nagy divat idén, én sosem szerettem, de most megbarátkoztam vele, főleg kiegészítőkben. 


4. Neon

A neon színek elég cikinek számítottak az elmúlt pár évben, de most újra divatba jöttek, először nem értettem, de ezt is megkedveltem :)


5. Pasztell 

A neon ellentéte, a pasztell is divatos lesz, illetve divatban marad, ez nem egy új trend, imádni valóak a pasztell színek, és nagyon jól néznek ki egymással kombinálva.


6. Sortok

Ez a trend áll a legtávolabb tőlem, de még mindig nagyon divatosak a rövidnadrágok, a színesek is, és a farmer színűek is. Nekem a szegecses, szakadtabb darabok a kedvenceim.


7. Amerikai zászló

Ez nagyon tetszik nekem, nagyon sok képet láttam főleg weheartit-on , megfogott ez a minta. Persze nem szabad túlzásba esni, maximum egy darabot viselhetünk magunkon ilyen mintával. Nekem a lányon lévő polo a kedvencem.


8. Fesztiválozós rock n roll 

Főleg tavaly nyáron voltam rákattanva erre a stílusra, de még mindig szeretem. A lényege a farmer, a bőrdzseki, szegecses csizma, és virág mintával jól mutat nagyon.



9. Városi sikk

Csinos ruhák, finom árnyalatok, arany kiegészítők, magas talpú cipők, designer táskák. nothing else to say. :)


10. Haj

A legújabb divat, a fonatok, főleg lazán, nem konkrét copfba, csak úgy, a homloknál, vagy hátul, oldalt. Gyönyörűen mutat, de nagyon szép haj kell hozzá, és ügyes kéz. Nálam egyik sincs meg. A másik divat, a színes haj, rózsaszín, kék, zöld, lila... ez is óriási kedvencem, de nem vagyok elég bátor hozzá.



Nektek melyik trend tetszik a legjobban?

1 megjegyzés:

  1. Nekem konkrétan ezek közül mind a kedvencem, én nem is tudnék választani közülük favet :DD Jó év elé nézünk :DD

    VálaszTörlés