2012. április 20., péntek

Asos rendelés

Most megmutatom nektek, hogy mit rejtett az asos doboz :) Annyira szeretem amikor megjön :) Jó megrendelni is, aztán várakozni, 1 hét alatt meg is jön,  de néha elfelejtem miket is rendeltem, úgyhogy nagyon meg tudok örülni egy egy körömlakknak például.


És a tartalma:



Ruhák: 2 fekete , 2 sötétkék :) a változatosság kedvéért :P


Egy cuki legyező :)


River Island táska, neon és barna... tökéletes :)


Ez a sapka ajándék, a legjobb barátnőmé lesz :) 


River Island sál :) imádom a csillagokat !!! :)


Essie minik :





"A" betűs gyűrű:


Most ennyit rejtett a nagy doboz :) Ti szoktatok az asosról rendelni?

3 megjegyzés:

  1. Én nem, de most felkeltetted az érdeklődésemet :)

    VálaszTörlés
  2. Aaa mennyi minden :D Mintha a postás a mennyország egy darabkáját hozná :D mutasd majd meg a ruhákat! :)

    VálaszTörlés
  3. MÉg én sem de nagyon jó dolgokat rendeltél :)
    És hát a táska az az abszolút kedvencem na meg a sál is *.*

    VálaszTörlés