2012. július 8., vasárnap

Nail Club - Pasztell

Az az óriási megtiszteltetés ért, hogy ezen a héten én csatlakozhattam vendégként a Nail Club csapatához.
Nagyon örültem a felkérésnek, mert mindig figyelemmel követtem a munkájukat. Mindig olyan jókat csinálnak, irigylem a kreativitásukat.  Ennek a hétnek a témája a PASZTELL! Külön örülök, hogy erre kértek fel, mert imádom a pasztell színeket.



Amint megtudtam a témát megfogalmazódott bennem egy elképzelés, a színeket nagyjából kiválasztottam, és tudtam, hogy azt szeretném, hogy nude alapon legyenek a különböző színek. Emellett tudtam, hogy valami egyszerűbbet fogok csinálni, mert nincs sok kézügyességem a körömdíszítéshez, és amúgy is közelebb állnak hozzám a letisztult dolgok.
Így két  verziót készítettem el végül.



Első verzió:










A használt lakkok:



sárga:  OPI - Fiercely Fiona
rózsaszínMAC - Pinkly Fresh
menta:  MAC - Hyperion
kék:  essence - sure azure
halvány lila:  MAC - Little Girl Type


Ezt használtam alapnak :


nude:   MAC - Endless night



A másik verzió:



A használt lakkok:



kékes lila:  Manhattan - 67 s
barack:  MAC - Play day
levendula:  OPI - Do You Lilac it?
halvány barack:  Catrice - Salmon & Garfunkel
zöld:   love & beauty ( Forever21 ) 


( a nude szín ugyanaz, mint az előbb )


Hogy tetszett nektek a munkám? :)

Nézzétek meg a többiek munkáit is:


Krisz:
Zsanci:
Nikó:
Bikira lányok:
Flory:

8 megjegyzés:

  1. A másodikba beleszerettem ♥ A MAC lakkoknak pedig egyszerűen gyönyörű színük van.

    VálaszTörlés
  2. a második nekem is jobban tetszik :D ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  3. nekem az első is tetszeik, mert tök más hatást kelt. Kicsit komolyabb manikűr, olyan értelemben, hogy más stílust képvisel. Nagyon tetszik mindkettő, köszönjük Fruzsi. :)

    VálaszTörlés
  4. mind a kettő nagyon jó .. talán az első jobban tetszik :3

    VálaszTörlés
  5. mind2 verzió nagyon csini :3
    http://fashionparade-fanny.blogspot.hu/2012/07/oasap-key-necklace.html

    VálaszTörlés